Overview
Deze klant van Trustselect biedt via zorgprofessionals aan patiënten in de thuissituatie behandelingen en oplossingen die bijdragen aan hun missie om kwetsbare levens te beschermen. In Nederland en België werken ze met meer dan 180 professionals aan de voortdurende ontwikkeling van respiratoire oplossingen en middelen. Deze company onderscheidt zich door een zeer patiëntgerichte manier van werken.
Ze hebben sinds jaren een compleet leveringsprogramma voor duizenden patiënten met chronische en tijdelijke luchtwegaandoeningen, longziektes en slaapstoornissen. De Business Unit Slaapapeu is een belangrijk speerpunt voor hun organisatie. Binnen deze BU Slaapapneu zijn wij op zoek naar een Marketeer.
Marketeer voor 32 tot 40 uur per week
Doel van de functie:
Deze klant is volop in ontwikkeling. Als marketeer heb jij de unieke kans om bij te dragen aan onze missie en ons verder op de kaart te zetten. Als marketeer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van de marketingstrategie. Na het onderzoeken van de markt weet jij onze doelgroepen te segmenteren en bepaal je de aanpak en planning per doelgroep. Je creëert on- en offline zichtbaarheid voor deze klant binnen de Nederlandse markt en zorgt voor leadgeneratie. De leads worden vervolgens opgevolgd door jouw directe collega’s. Naast de leadgeneratie zorg jij ervoor dat je collega’s over het benodigde marketingmateriaal beschikken voor klantbezoeken, presentaties en beurzen.
Binnen jouw expertise ben jij de sparringpartner voor de 3 business units. Elke business unit; OSA, Diabetes en Respiratory & B2B, heeft haar eigen strategie. Hierdoor blijft jouw functie afwisselend en uitdagend.
Wat ga je doen?
- Het uitvoeren van marktonderzoek;
- Opzetten van de marketingstrategie ten behoeve van de merkbekendheid;
- Communicatie met patiëntenverenigingen en externe leveranciers;
- Het ophalen van informatie bij de business unit managers ten behoeve van de contentcreatie;
- Het geven van briefings aan en samenwerken met externe bureaus voor marketingmateriaal en online marketing campagnes;
- Communicatie met doelgroepen en het verder ontwikkelen van de klantrelaties;
- Organiseren van evenementen en bijeenkomsten;
- Het tracken van de marketing prestaties en resultaten en bijsturen waar nodig;
- Voorbereiden van wekelijkse en maandelijkse rapportages;
- Beheren van het marketingbudget.
Wat neem je mee?
- Een HBO of WO diploma richting marketing, communicatie en/of commerciële economie;
- Ervaring in marketing en sales, bij voorkeur in de gezondheidszorg;
- Ervaring in- en behendigheid met ERP systeem en andere basis computerprogramma’s (Internet, Excel, PowerPoint etc.);
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse & Engelse taal in woord en geschrift;
- Ondernemend en zelfsturend;
- Innovatief, creatief en oplossingsgericht;
- Patiënt- en klantgericht.
Wat bieden zij?
- Een tijdelijk contract met uitzicht op vast dienstverband;
- Een veelzijdige, zelfstandige functie in een groeiende en ambitieuze onderneming;
- Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Mobiele telefoon en laptop van de zaak;
- De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen middels cursussen en opleidingen.